onsdag.

¨
igår var en bra dag, jag var hemma hos pernilla på hammarö det var skoj skoj:) hehe, vi spelade melodifestivalen musik och massa skoj dansade lite och åt för jävlamkt:) först korv stroganoff,sen lite godis och muffins,sen så våfflor sen en glass jag var rätt mätt sen:P , hahaha,sen sp skulle vi gå te gympan det snöa lite men det var roligt på vägen och vi kom fram yippie:P sen plocka vi fram och massa sen så kom barnen men endast 9 stycken vilket var grymt skönt!:)
sen så skulle vi träna men innan det fick vi ett sorgligt besked att en av mina andra gymnasters pappa hade dött i helgen!:( så orättvis världen är ändå:(

sen tränade vi och det gick sådär hade bara jenny som tränare idag mickey var sjukis. men men körde mest framåt sen hopp gick bättre satte många dubbelskruvar, snart äre ju Grencuperna hiih så alla får skärpa till sig, jag ska inte ens vara med men haha:D ska hejja gärnet på mina brudar:)

idag var jag hos pernilla i skåre, vi sjöng singstar haha, hennes syskon var sööta med när dom sjöng::) gooosi:)
sen var vi på ica lite med sen datorn sen lite singstar,sen åkte vi te barngympan var seg var jag sen hämta anna och mamma mig så körde vi hem pernilla,sen så coop och handla lite bacon och kakor och godis:) hehe sen hem nu har jag nyss duschat så nu ska jag äta och se rent hus:)

Kommentarer
Postat av: lisa

kika gärna in på min blogg! :)

2008-03-26 @ 09:57:55
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Lexie

godmorgon :)

2008-03-26 @ 10:01:09
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0