påskafton..


lika tråkigt som alltid,men solen skiner och så, var ju roligare förr när man gick påskkärring haha:)
men men venne vad det blir idag.
har vare inne nästan hela dagen förutom när jag  cykla te affärn och köpte påskägg chokaldpåkägg te anna för jag hade ätitt upp ett av henne igår haha:P sen så inte så mkt åt nyss poåskmat,
vann barngeni anna blev inte så mkt allmäånbildad frågorna var ju bajslätta:P sen såg jag en värsting till syster 2 as bra film älska nunnorna haha:D dom är bra, sen lite rosa med nu ska jag snart äta lite glass,maränger,chokaldsås och banan mumsD:
såg sing-a-long lite blandat med så som i himlen sen extra extra och så som i himlen.
nu sitter jag här och funderar, man borde bli en bättre människa än den man är men hur då? :(
herregud , man kanske inte ens ska ha nåra vänner det är kanske bättre det:(

imorn påskdagen vilket innebär inget typ:P 
måndag? tisdag äntligen gympa och träffa min pörn:) 


måste det ändå lösa sig snart? hoppas verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0