påskdagen..

enda jag kan säga är att den här dagen är tråkig:P först var vi ute och gick på skutberget jag och mamma medans pappa och anna sprang:P sen säppte vi av dom sen åkte jag och mamma te mormor och morfars lägenhet och hämta bingolotter för att dom är i sthlm:) sen afärn lite sen hem,,sen spela jag och anna spel jag vann såklart haha:Dsom alltid. sen mat,,sen tråk sen gympafilm det var skoj:) nu sitter jag här ska duscha sen och sen äre bingolotto sen andra avenyn sen bingolotto igen..

imorn måndag vet ej, blir i alla fall kanske att hälsa på mamma på jobbet lite skoj det.hehe sen tisdag äntligen gympa men leka med pörn med hiihihi:) underbart.

jag har försökt, men nu ger jag upp ett litet tag så  får vi väl se:( blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0