Skärtorsdag...




idag har jag fikat med mamma och pappa sen så handla vi sen hem och sen har jag typ degat cyklade te hydro och hämta HM paketet med höll på att frysa fingrarna av mig men haha skulle haft vantar:) sen har jag även städat mitt rum sett på tv på kvällen du är vad du äter:)

och Pappa fyller 54 år GRATTIS!:) sjöng vad är det för en dag när jag hade vaknat för pappa haha, 


 igår var en dålig kväll:( men Aejkan sa alllt bra till mig så, hon är guldvärd:) ska försöka komma upp för trappan..

imorn ska jag kanske få den där tunikan från gina tricot som jag ville ha:) kanske köper vi en present te anna med:)

jag längtar te tisdag gympa gympa:)  och te Grencuperna mkt mkt :)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Önskar dej en riktigt underbar påsk!

2008-03-20 @ 09:53:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Jonna

Godmorgon!:)

2008-03-20 @ 10:00:02
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0