söndaag.



jooo träning gick väl bra, satte en tzucka te mjukt sen tveka,sen en te hårt sen tveka inte bra:( ställde nåra skruvar u alla fall både dubbel och en och en halv bra terran!:)


igår var kvällen mkt tråk ingen på msn typ as tråkigt jue:P nordman te final var gräääjt:) men inte sibel hon är ju dålig jue:P


jaop gick upp vid elva skönt skönt:), nu äter jag frukost gött dää, ska äta typ halv två men för sen äre barngympa vid 3 sen äre egen gympa hoppas det går bra idag eftersom mitt humör inte är så himla strålande känner jag just nu ,men fristående och hopp idag finslip står det på schemat så:) ihihih en vecka kvar te värmlandscupen idag men det kmr gå bra bara genrep för dom andra jue inför grencuperna.


imorn äre vecka 11 som börjar tråk tråk. måndag och allt.. hoppas på att träffa sannis lite i veckan för det är alltid trevligt:)  hiihih annars vet jag inte gympa tisdag,onsdag,torsdag,fredag,sen tävling söndag:) ohihihh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0