tiisdag.


japps först vare barnträning,det var sådär var sur redan från början av vissa två stycken, blööööö:( sen så vare våran träning, matta gick sådär, hoppp gick skiiit jag hade rå damp och börja grina jag kunde faan inte hoppa.men sen så peppa mickey mig lite så körde jag två hopp ändå:) och tzuckan körde jag en bajs ,
men imorn  och på torsdag ska jag peppa mig as mkt och köra bra:) hiihih. vill ju tävla på mina hoppvarv liksom, sen så hemfärd rolig idag,den filmen från USM alltså jag skratta ihjäl mig.. vad är mus hahaha:Pnu äter jag kvällsmat:)



jaop tisdag idag, gick upp tio i nio., läst tidningen det är viktigt,
har varit duktig och vart och skrivit in mig i arbetsförmedlingen ,sen tog jag en tur te annas affär mitt emot och var där typ en timme haa:P nu äter jag mat och sen ska jag vila ltie.
sen blire byta om sen ta bussen te hammarö i eftermiddag sen träna solstrålarna, sen träna själv hoppas humöret håller :) ihih,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0