tisdag:)

 dagen var bra , gympan blev och solstrålarna körde bra,dags för våran  träning, började med tumbling som är tråk först teori och så men sen kl 8  vare ström på alla 3 varven, först oaöare ich grejjer peppade blev vi och varven såg bra ut:) jag körde bara framåt varvet men:) hehe. sen så vare frukt paus och vi såg på det vi filmade på tumbling.
sen så blev det hopp först tzucka jag körde 2 te mjuk landning och 1 te hård men trilla men gött vare:) sen så blev det fria hopp , körde först en och en halv sen dubbelskruv sen kom stronger låten och då dog jag för jag hatar den kan inte koncentrera mig ett dugg så hoppade förbi vilket var dumt:( sen blev det spagatkort för alla utom jag och terr och pörn mina ljumskar är ju döda.
sen så hem färd, har nyss ätit fisk mums,,ska väl smälta den lite sen sova gött i min säng:)


imorn ingen sanna för hon skulle klippa sig , men på torsdag förmiddag blire istället, då kanske jag kna gå te bibblan imorn och skriva ut då:) hehe.

på fredag? tråk tråk och fristående.

lördag? kul kul men vad? söndag gympa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0