Toorsdag.


Älskade torsdag, var halvvaken vid tjugo över nio, sen så skicka pernilla ett sms så blrv jag vaken på riktigt haha, sen så läste jag lite bok, ätit frukost. klädde på mig.
sen åkte jag med bussen te stan och mötte pernilla,sen åkte vi hem te mig vi åkte till godis mix först med sen gick vi hem i solen mkt gott:) sen så blev det kakor,saft,godis och rosa-the movie mums:) sen så mat sen så åkte vi te gympan
gick inte så värst bra idag för nån tror jag. jg körde en salto fast vi börja med hopp det ser bra ut, men tumbling alla måste verkligen peppa nu:) AK grät också så himla synd men det är nått med hennes bakåtvarv som är fel men jag kan tyvärr inget göra för jag ä en dålig peppare, och jag tror inte hon vill att jag ska peppa ens men heh:)
sen blev det lite styrka med i slutet,sen fick vi lapp sen åkte vi hem:) nu äter jag

och är irriterad/arg/ ledsen mår bra men ändå inte, as jobbigt äre men nu äre så här och jag får väl leva med det helt enkelt , men jag hoppas det kan lösa sig snart ändå för jag orkar verkligen inte:( baaajs på det.

imorn äre fredag slapp slapp:) sen så frisåtende möta pörn som vanligt blir:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0