torsdag.


varför är allt så svårt tro,tråkigt och bajs och allt, börjar bli på dåligt humör det är så jobbigt, kanske ska man lyssna på björn gustafsson eller nåt annat kul så man blir glad, men bla bla.
jag har förövrigt världens bääästaste sanna och elin som är mina vänner och många många fler:) dom är underbara:)



japps gympan var bra:) tumbling först, sen så hopp, ström också körde tzucka den var braa:) hehe,
sen så styrka sen lite prat med jenny hade jag och pörn viktigt jue.


dagen te ära var jag med min bääästaste sannis:) vi var i stan först sen så drog vi te IKEA och där fanns det tv-spel så vi sperade en stund sanna vann tyvärr;) sen åt vi kladdkaka,sen så drog vi te stan igen., och sen te busstationen och satt där ett tag sen åkte sanna hem så gick jag te min bussplats så åkte jag med hem:) ehhe ska snart äta sen gympa, hoppas tzucka men det är tumblign skit först såg jag på schemat:)

jag vill också göra något roligt i helgen, varför  ska fristående träningen förstöra allt:( bläää.
vill se vad elin har hittat på  te sanna för hon skulle fira henne imorn haha:)


okeej igår hände inte mkt, for ner te stan lite, och hittade ett par klackskor 50 kr på lindex så var tvungen att köpa dom haha,sen köpte jag med mig baguette hem och åt sen , sen for jag ner te stan igen, sen så te hammarö och tränade solstrålarna det gick bra:) sen hem med bussen sen bussen från stan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0