12:e maj-13:e maj-14:e maj


så många dagar att skriva om men:P haha.
14:e maj : gock upp kvart över nio:) sen frukost sen tog jag bussen te stan och sen upp te universitetet skulle ju möta sanna hon kom efter tio minuter med sin buss så gick  vi iväg till där hon skulle lämna sitt arbete, sen så tog vi bussen  te stan och jag bytte tröjan till pengar istället,köpte studentpresent te alice, och så, sen så åt vi donken mummmma:) sen tog vi buss te bergvik och jag köpte solbrillor där:) och sen handla jag bulle på maxi gött:) sen så åkte vi te stan igen och sen följde jag sannis te tågstationen och sen gick jag te torget och åkte hem:) sen dess har jag slappat är så jävla trött:P ska sova i tid..underbar dag med min sannis, fick även en väldigt fin present en lila/rosa skål med massa godis i tack bäästaste:)

måndag 12:e maj-tisdag 13:e maj:: gick upp i tid för att packa och se andra avenyn, sen så skjutsa mamma mig te stan te donken där dom andra var så satt vi där en stund sen så gick vi te busstationen var en konstig buss men haha, sen väl framme i sthlm fick vi vänta 2 timmar nästan , det var drygt men käkade glass inne på viking line terminalen så:)
väl ombord så leta vi efter våran hytt och gick in där och lämnade väskor sen gick vi runt lite på båten óch sen handla vi i taxfree, sen gick vi till hytten och drack lite sen blev det mat Hamburger tallrik 200 gram hamburgare lite biig:P hahaha fick i mig en del mat i alla fall mums:) sen så 20.50 gick vi till fun club där det var lite show och innna kunde man lämna in lappar i info om man hade någon att fira och då skrev vi madde och david 2-årig förlovning och att jag fyller 21 år nästa dag, så fick man kliva upp där och sen bjöds det på champagne också sjöng publiken ja må dom leva wiie:) haha ,sen satt vi där ett tag sen drog vi till clubseven men det var inte så mkt röj där men:)
sen så drack vi lite mera, sen vid 02.00 tror jag madde och david sov men jag och marie var uppe typ te halv sju sju vi haha sen somna vi också rätt gott i våran sängar hehe, sen vakna vi typ halv elva- eller nåt kanske jag duschade det var as gött , sen drog vi upp till fun club igen för att köping gänget skulle vara med på talkshowen det v ar häftigt att se alla dom :) sen åt vi lite macka sen drog vi och hämta våran väskor också vänta i på att gå ut. sen väl ute var så mkt kö me  vi kom fram te bussen te slut som skulle ta oss hem men i södertälje blev det nåt fel på bussen så det kom en ny buss att lämna oss:)  satt längst bak haha göttit:) var skit trött sen kom vi fram te karlstad och då vänta jag på mami lite sen hämta hon mig:) hihiih

jag fyllde även år 13:e maj då så när jag kom hem fick jag presenter av mamma och anna och pappa.
mamma och pappa: pengar, ttshirt( ska byta) , klänning.
anna: två muggar med prickar på och ett cocktailglas:)
mormor och morfar: 300 kr:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0