12:e maj

jahaps börjar väl med gårdagen söndag: blev ingen cykling till hammarö utan tog cykeln hem te lina iatället så jag kunde hälsa på alla hennes underbart söta syskon gooa är dom, sen skjutsa linas pappa oss te hammarö, sen tränade vi våra småbarn sen vare våran tur fast  först lite rast i en halvtimme gött:) det gick rätt så  bra hiih:) sen så åkte jag med emma hem så släppte dom av mig hos lina så jag kunde ta cykeln hem as jobbigt med motvind hela vägen + att annas cykel är helt störd  :P hehe sen blev det äta och så:) såg sprängaren  sen gick jag och sov vid halv elva somnade typ ganska fort:)

måndag:  idag då gick upp nyss ska egentligen packa nu då men faan det är jobbigt men snart ska jag ta tag i det vet ju inte vad ja ska ha med mig riktigt men haha:D ska snart äta frukost med men först lite andra avenyn gött dä:)
sen ska mamma skjutsa mig  te busstationen ska åka buss sen viking line te sthlm sen äre kryssning te åland wiie:) är  nervös som faan men det ska nog gå bra :)


och IMORN FYLLER JAG 21-ÅR gammal:P hahaha men det är skoj:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0