äntligen fredag:)

igår vare gympa då, vi hade först tumbling sen hopp vi körde tzucka óch sen skruva vi körde en massa 2 och en halv skruvar haha:D sen gick vi ut för att springa i spåret det var skit jobbigt för faan:) men tillslut kom vi runt, sen så startade jag vattenkrig på amanda,sen kasta pernilla på mig och jag blev dyblöt sen kasta jag på pörn sen på mig igen rakt ner i tröjan såg ut som jag var skit svettig där:) sen åkte jag hem och duscha och åt

idag fredag jag gick upp tio över nio:) gött gött snart blire frukost sen se skilda världart och kanske klä på sig lite med:) sen vet jag inte vad jag ska äta idag eftersom jag ej kan laga mat haha:D sen ska jag och Marie åka till kristinehamn i eftermiddag vi ska kolla på Hepstars som uppträder på fastingen haha:) ska bli kuligt sen ska vi åka hem med bussen vid elva:)

imorn äre extra träning för USM-laget men vi i SM 1 är välkomna så vi ska dit och då ska vi spela lite beach volleyboll as kuligt:) sen söndag SM resa woooho:) sen tisdag ska jag på nått möte och sen onsdag ska jagoch annika åka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0