lördag 3:e maj


igår vare en bra dag tråkade först massa, men sen mot eftermiddagen tog jag bussen ner te stan så mötte jag terr och elias så tog vi bussen mot bergvik så gick vi där och kika lite:) ungne är underbar men gråt lite igår och så för han var säkert tröttmen jag tkr om han mkt mkt:)  vi brukar busa och sjunga och så det tkr han om:) sen köpte vi glass också årets första kulglass för mig:) wiie.
sen handla terri på maxi med heh. sne buss mot stan så vänta jag där med terr sen tog jag egen buss hem så duscha jag sen såg jag lite postkodmiljonären sen så så ska det låta och se magnus ugglas program vart fan är med mitt band:) sen slappa jag vid datan hehe:Dsen gick jag och la mig vid kvart tio i elva, men lyckades inte somna förens as sent ändå baaajs.P

nu äre redan 3:e maj går fort nu alltså. gick upp halv tio som jag brukar, åt frulle, sen åkte vi te bergvik och jag fick ett par klackskor i för present thanks mami:) hon är snäll, sen lindex köpte en tröja en hårspray ochsånna steps typ strumpbyxs strumpor haha:P sen så systembolaget wooho:P sen så hem och så laga  mat såg på the holiday älskar filmen:) bääääst så dock inte klart den men, sen åt vi mat, sen nyssdiuscha jag också har jag klätt mig ska te marie snart wooho:) ska skjutsa anna med för hon ska te henrik i forshaga hehe:) ferre hos marie ska sova där med så kmr hem imöra.) dock äre gyma redan kl 2 imorn börjar barna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0