Lördag och söndag.


lördag: var på bergvik med maami och handla lite grejs.sen så skjutsa mamma mig te marie och anna te henrik. emma var redan där när jag kom hiih, så prata vi lite sen kom lite fler folk, blev massa fika och underbara morotskakor,sen så tårta den var md gooood:) sen lite prat och musik, sen så drog emma jennie och deras kompisar och vi blev själva kvar jag marie david madde, så åt vi familjepizza och chirre och spelade fia med hutt haha as kul vare:) sen vid 01.00 så åkte vi hem te madde och david jag och marie sov där med, hjälpte dom att städa och diska vid ungefär tio över fem somna jag..

söndag: gick upp halv tio, mamma kom och hämta mig i deje vid 11.15 göttit att komma hem tyckte jag, sen så handla vi lite donken sen kom jag hem så duschade jag och åt mums.sen vid 13.00 kom morfar och mormor och hämta mig för dom skulle skjutsa mig te hammarö så satt jag på bänken utanför hallen litei  det soliga vädret sen 14.00 började minitruppen träna med bubblorna as kul vare tyckte jag,sen vare våran tur jävel vad trött jag var men körde lite skruvar och så:) hii nu har jag nyss ätit så nu blire chill med lite cola och godis tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0