lördag, sista maj:)


igår då var det krisitnehamns färd med marie, haha skulle åkt 16.15 bussen men marie buss var försenad till karlstad så fick vänta tills 17.15, köpte med oss nåra cider från systembolaget med, sen så åkte vi och väl framme gick vi mot stan och kikade lite,sen åt vi mat på torggrillen göttit det, sen promenera vi mot mastis vi satte oss på en bänk på andra sidan mysigt ihihi:) sen så gick vi därifrån och lite senare spelade hepstars på norra torget, men dom sjöng aldrig nån rolig låt så vi stack halv tio sen skulle marie ha öl och sen ett glas vin, sen så gick vi mot där sanna var så träffade vi henne lite dert var underbart hon är bäästast!:) sen skulle vi gå mot bussen höll på att missa den för vi var tvungna att kissa lite, sen så hann vi med den det var bra, sen ringde sannis så vi prata lite hihhiih:) sen så väl hemma så gick jag och sov men tog typ 2 timmar innan hag somna kunde fan inte:P sen fick jag nåra gooa sms från sannis med:) sen somna jag och såå.

Lördag: idag gick jag upp 09.42 för att vara exakt haha, har duschat och ätit frukost nu väntar jag på att morfar ska hämta mig kl 11.30 sen ska jag ut te hammarö ;SM 2 har extra träning men vi fick komma så vi har gjort upp att vi ska spela beach volleyboll kuligt:) sen så vet jag inte hur jag kmr hem kanske blir med pörnis hem:) sen så äre i alla fall sommarkrysset ska jag se också:) hihihi .

imorn äre SM final wiiie vad jag längtar ska sitta breve Pörnis i bussen wiie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0