lördag:)


JAhap uppe i tid för en gångs skull var längesen det:)
hade uppvisning förut det gick bra för barna det var sol och varmt.) duktiga var dom:) sen handla jag med mamma haha i gympakläder ledarväst och grejjs:P skit varmt vare men:P sen har jag duschat och ätit mat ska snart klä på mig sen ska mamma skjutsa ner mig te stan så ska jag ta bussen te kr-hamn därifrån ,ska se på sommarkrysset och eurovision med sannis sen sova där :) så kmr hem imorgon och då äre gympa kl 14.00 med minitruppen/bubblorna sen har vi också träning:)

till  veckan blire gympa tisdag,torsdag, fredag?:P söndag SM winners final:) sen så veckan etfer det träning tisdag . sthlm torsdag och söndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0