lördag.


gick upp 7 idag rekord för denna veckan var faktiskt rätt pigg,sen åt jag frulle,sen skjutsa mamma mig så fick jag vänta lite utanfär hallen ingen var där ju:Psen börja kursen det var rätt långtråkigt men det funka men ute i solen skulle man varit denna dag:) sen så fick vi passa på en massa ungar eller aa SM 2, SM 1 och åra minitruppare hihi:) de tvar skoj vi hade praktiskt prov och teoretiskt prov blir alltid så nervös men fick 7 rätt och det var godkänt gött då:) efter kursen gick jag AK anna och lina te skoghalls centrum och satte oss i gräset och käka glass mums:) sen hämta mammi mej och lina sen köpte jag och mami pizza :) har sett lite kärslakget och nu sing along:) wiiie. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0