onsdag.


vi börjar väl med igår då tisdag: hade en tråkig tisdag, eller aa solade lite och läste bok men kom massa getingar så jag gick in, sen så åt jag mat sen to jag bussen  te stan och mötte karin sen så åkte vi mot hammarö:)
väl där så gick vi te bibblan för där var lina:) sen te hallen sen plocka vi fram sen gick iv ut med våra barn och hade uppvärmning kul kul, sen så vare våran tur tumbling först sen trampett hihi:) går aldrig bra på tumbling för mig är rädd för bakåt:( blöööp

Onsdag: japps idag var en bra dag med sol och så tog en promenad te affären och så, sen satt jag på balkongen och läste bok i 2 timmar, lyckades dock bränna mig på magen och vid brösten hade ju bikini överdel på mig så får väl skylla mig själv och lite på armen med, ska snart äta lite pan pizza och se rent hus hihih :)
nu sitter jag här ska strax sova.. gött däää.

imorn gympa och styrka ute:P fredag dansträning, lördag: trampett steg 2 hela dagen. söndag: gympa också och packa måndag: avfärd mot sthlm  sen kryssning åter tisdag och då fyller jag 21 år:)


blöö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0