onsdag:)


igår tränade ju våra barn sista innan sommaruppehållet, sen gick vi ut och lekte dunken lite sen så kom jenny med fika,blev glass,maränger och sås till:) hiihih sen fick vi present av dom ett present kort på kicks 100:- hihi, sen en lapp om bruncherbjudande på scandic ät 2 betala för 1:) ihih sen fick jag även en present av minitruppen en Puma parfym som luktade as goott:) synd att jag inte avnänder parfym då men får väl börja med det, sen tränade vi vi hade tumbling först sen dök maria och anna upp så dom körde syrka och så:) ,sen hoppa vi och det var skoj hihi.)


onsdagar är tråkiga för det mesta just idag med! var nere te stan lite och handla ett nagellack ett blått och en hårklämma på kicks eftersom vi fick presentkort där så:)
nu ska jag nog kanske sola mina ben som är vita och sen se på rosa tror jag på tv:) sen blire mat när mamma och anna kommer hem gött gött:)


just nu längtar jag masssa, imorn äre träning dock äre springning efter men va faan:D sen ingen gympa på fredag men gympa lördag extra träning för USM laget men vi fick komma så vi ska spela beachvolley wooho, sen söndag så äre SM resa:) och då får jag träffa alice och tina hoppas jag,sen äre onsdag och då äntligen åker jag och spaak te sthlm för att fura alcie på studenten:) sen torsdag student igen denna gång min kära kusin erik:) sen äre frdag och då kommer Ak,nina,therese och karin te sthlm så ska vi bo i AKs mammas jobblägenhet och kolla USM :) blir skoj, sen veckan efter det äre student igen denna gång för Johanna och lina:) sen veckan efter det sommarläger på  gympan som jag ska vara ledare på:) bra start på sommaren blire allt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan ;P

2008-05-28 @ 14:02:50
URL: http://ampele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0