soliga torsdag:)


älskar torsdagar, gick upp vid tio, sen så städa jag duktigt:) sen så åkte jag mamma och pappa te skutberget sen handla vi sen har jag läst och solat på balkongen är fortfarande bränd mohaha:) sen så har mamma ringt  anders med och jag får sova hos han vid studenten där hihihi:) gött däää, han är snällaste som finns:)
träningen var gooo först hopp och skruvar sen så tumbling körde lite framåt och lite flickisar,sen gick vi ut och hade styrka as jobbigt med 3 varv i hinderbanan där utanför HUC as jobbigt för halsen men det gick bra:) sen hade vi styrka sen så lite löpning sen handstående tävling sen så lite så:) sen gick vi hem skjutsa först hem emma,hon gick av vid IKEA för hon hade cyklen där:) sen hämta vi anna sen duscha jag , nu har jag nyss ätit kvällsmat:)



imorn fredag träffa Sanna litegrann:) .sen dansträning, lördag trampett steg 2, söndag gympa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0