söndag:)


jahap gårdagen inleddes med  tassemarten uppvisning och det gick jätte bra för barna:) sen drog jag och mamma och handlade,sen hem och så sen duscha jag:) sen så skjutsa mamma ner mig te stan så tog jag  buss mot kr-hamn  väl där gick jag te sannas hus och sen så såg vi lite på tv.sen gick vi te konsum och köpte lite gött, sen så åt vi mat , det var mkt mkt gott:) sen såg vi mer tv postkodmiljonären och senb sommarkrysset vi var bäst på kryssen faaan men kom aldrig fram när vi ringde bajs:) sen så börja eurovision lite drygt vare faktiskt sen efter nr 15 som var sverige drog vi te köket och spelade när och fjärran sen så såg vi omröstningen sverige fick endast 47 poäng óch bara en 12:a av malta men synd:P  slutade med en 18:e plats för perrelli:) sen så gick vi och sov, eller vi såg på playa del sol hiihih .:) det är roligt tycker jag:) s
en tillslut somna jag väl: )vakna vid halv tio och sanna sov fortfarande låg vaken i en timme eller nåt haha:)
sen så gick vi te bussen så åkte jag hem ..
mamma kom och hämtade mig i stan så drog vi hem och bytte om sen så te MAX så jag fick äta lite sen så hammarö nästa så tränade vi våra barna det gick mkt bra:) så skulle vi träna gick faktiskt bra , jag skruvade upp till stående på mattberget:) hihi sen så lite överslag till överslag volt men snurra aldrig men Aejkan och micka gjorde det var grymt:) sen så matta körde mest framåt mkt roligare haha:) sen så hem nu har jag ätit och duschat nu ska jag slappa sen sova i itd har fortfarande lite huvudvärk:) men men hihi:)

imorn blire? tisdag ska jag klippa mig om ulla hade tid gött dä, sen gympaavslutning med:)  onsdag? torsdag gympa:) fredag? lördag? söndag SM winners finaaaal:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0