tiiissdag:)


gick upp vid kvart över nio,sen frukost,sen skilda världar,sen tog jag bussen mot stan och bytte buss och åkte te sjukhuset där jag skulle klippa mig, och det blev faktiskt fint i håret gött att få bort lite :) hiih efter det gick jag tebaka till mamma som jobbade, och fick en drikca mums:) sen så gick jag te stan och köpte linne på cubus kunde dock inte bestämma mig först men;) blev ett marinblått fint till slut:) hiiih:) sen åkte jag hem nu väntar jag på mat sen ska jag byta om och bege mig iväg igen denna gången te hammarö med bussen:) sista barnträningen idag blir fik coh leka sen ska vi ha träning med ska bli skoj:)
gött att sola skiner i dag wiie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0