tisdag och onsdag.


gårdagen  var bra., dock regna det en massa under dagen så var inomhus,såg heartbreak hotel:) wie.
sen tog jag bussen te stan för att möta spaak och då vare sol minsann hon fick toblerone och jag fick min tågbiljett så nu äre bara vi åker:) sen så tog jag buss mot hammarö så tränade vi solstrålarna först så hade vi uppvärmning ute det var gottit:) sen  tränade vi inför tassemarten lite på lördag:) sen så vare våran träning gick väl ganska bra vi fick ett varsitt tema jag fick tema mod/skruv blandat där lite vet ej om det gick så bra med det men:)
det var typ tema mod, tema tävling,tema skruv tema styrka haha:P vi hoppade med det var skoj :)

idag då:) var med mami och pappi på skutberget och fikade lite och sen gick vi lite sen åkte vi och hämtade anna hos anna i skåre, nu sitter jag här efter att ha kollat sista avsnittet av andra avenyn det var så bra men sorgligt så jag började gråta:( blöööö handlade lite med mami förut med:) snart blire nog mat kan jag tro gott.)
kanske borde ringt med men gör det nog imorn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0