torsdag och fredag:)

igår vare torsdag,ringde igår eller pappa gjorde haha:) sen vare gympa vi hade hopp först det var kul sen vare tumbling körde mest framåt,sen som styrka sprang vi spåret eller aa vi stod på händerna,hjulade och körde lite styrka med jag hatar att springa blöö:P haha sen hade jag ont i bena efter sen vare hemfärd och sen kvällsmat och sen eurovision semifinalen:) hihi, sen sov jag.,

Fredag idag: 
Måste börja med att säga GRATTIS till ANNA lindahl som fyller 21 år idag ,wiiie:)
har läst lite och solat på balkongen och smsat med sannis hiih :) goo hon.
ska besöka arbetsförmedlingen sen , sen möta terri och elias kl 3 för att köpa fika och sen sätta oss i musei parken blir mys det:) sen hem och äta pizza sen äre väl nått kul på tv att se:)

imorn lördag samling 9.00 vid djupsundshallen för att sedan har uppvisning på tassemarten kl 10.00 med solstrålarna och nåra minitruppare:) hiihih sen på kvällen blire eurovision finalen, nån som vill se den med mig?:) är ju tråkigt att se det själv jämt eller aa mamma och pappa ser väl men hur kul är det haha:P ´

sen söndag gympa gympa:)

inte långt kvar nu: 9 dar te SM finalen och 12 dar te sthlm då alice tar studenten längtar mkt efter min pingla:)

         
pinglan:)                     ANNA 21-år:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag

2008-05-23 @ 12:55:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0