torsdag:)


idag vare torsdag den har jag tillbringat mest hemma tog en promenad förut och köpte soppa och det var gött att äta sen, sen har jag även sett skilda världar idag haha, sen så har jag sovit middag lite var så jävla piss trött, sen så åkte jag med emmas mamma så hämta vi emma på skolan och sen aejkan hemma hos henne:) sen träna vi först tumbling sen hopp var faan as jobbigt, salo var där och jag var glad, sen styrka ute as jobbit att springa+att det regna :P jäcva töligt väder äre nu ingen sol utan typ minusgrader:P haha
äte kvällsmat nyss ska nog sova i tid:) venne vad jag ska göra imorn men då äre fredag ingen dans ialla fall göttit:)

lördag blire tårta för att jag fyllde i tisdags:) hiihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0