underbara fredag:)


nu äre tråkigt men glad att det varit fint väder idag det tycker vi om välkommen sommaren wiie:) läser lite nu ska snart borsta tänderna sen sova och sova i tid inte 01.00 som jag oftast brukar eftersom jag aldrig kan sova:)

idag gick jag upp halv nio göttit, år frukost och spelade lite musik så dags på möran :) sen så fick jag ett sms kvart i tio av sanna som var klar med tentan så jag leta snabbt upp en buss och åkte te stan, vi gick runt lite och sen så åt vi donken muums:) sen satt vi på soltorget i solen och hade det gött ,sen så skulle sanna åka hem så jag åkte också hem och dega lite sen så bytte jag om och tog bussen te stan för att möta pörnis och vi köpte glass sen gick vi te kvarnberget vi lärde oss en ny dans hiih:) kul kul,sen kom mami och anna och hämtade mig så åkte vi först te hydro sen hem:) nyss duschat ska äta snart och se lite tv:) hihih.

lördag upp i tid trampett steg 2 skurvdelen börjar 9.00 puuuh:P as jobbigt men det ska nog gå bra. hihihi
ska nog åka med mammi dit:) får vänta en halvtimme där men har inget alternativ annars:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0