Fredag.

f
y faan va gött att det var fredag, läste boken jag fick av mami igår , när jag vaknade imorse var trevligt, sen så städade jag mitt rum duktig jue:) sen mat och lite film.sen åkte jag te stan och mötte pörnis:) , sen så köpte vi godis,sedan åkte vi te sjukhuset och mötte amanda så gick vi och hälsade på pernillas mamma som har praktik där vi gick typ vilse var som en labyrint där haha,sen så gicki te apoteket sen te min mammis jobb och fikade,sen gick vi te dansträningen, sen dansade vi sen nästan i sutet säger jenny nått mkt roligt, och sedan något jag absolut ej fatta och inte therese heller, fyy faan hon såg ut som ett frågetecken när jenny sa hahaha,var så jävla roligt,,men sedan kom jag fram te att hon mena att hon skulle proppa, sthlmarna brukar säga så, hahaa, sen så gick jag mamis jobb sedan köpte vi pizza,sen hem och såg dobidoo och sedan singing bee, har läst en massa så snart kan sannis låna den har ju läst ut den snart:) ihihihih

imorn blire upp i tid,sen samling i mitt i city 10.30 sen äre uppvisning med FTRM, ska dansa valfrido ch köra plattmatta,sedan ska jag åka bussen te kristinehamn och hjälpa carro med deras barn på ABC-cupen, för sanna är på dop och jessica dömmer,så tyckte synd om carro så kunde hjälpa henne tänkte jag:) snäll jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0