Fredag.

Fredag idag fy faan va göttit.,har jag faan längtat till hela veckan jue:) , klev upp strax innan tio och sen började jag städa direkt typ , så att jag blidde klar i tid
såg varannan vecka filmen förut den var bra:)
 sen for jag ner te stan träffade på marie vid drottninggatan.sen vandrade jag till mitt i city där mini amanda och pörn satt och vänta, sen så gick vi te hemköp och köpte godis och så,sen donken och köpte en hamburgare,sen åhlens,sen upptäckte jag att mitt busskort var väck....så letade igenom hela väskan, BORTA! , men sedan gick jag te hemköp och fråga då hade dom det i kassan PUH vilken tur:) ,sen så for vi med buss nr 12 te kvarnberget för då får man sitta längre haha, sen så när vi kom in vare andra folk där så det blev ingen dansträning så vi fick gå hem igen orka, var pisskallt ute men åkte buss hem och sedan slappa jag lite och åt mat sen duscha,sen färjan ,sen nu dobidoo sen singing bee,sen sova i tid:)

imorn ska jag? hjälpa mamma och pappa att bära in nya soffan haha:P sen kanske köpa strumpbyxor och så, sen vill jag leka med nån, nån som vill leka med mig? ,  tråka som alltid blire väl ,sen äre gympa på söndag ska dock ej tärna själv...

sen börjar VFUn på måndag:)

byee:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0