Fredag.

Jävel va göttt med fredag,och nu är jag faan uppe i ottan, jävel va trött jag är men ändå inte så farligt:) , min kusin frågar mig näer jag loggar in vad jag gör upep? , snarare vad faan  gör han uppe tio över fem haha:P men nu har vi pratat lite och så, ska snart klä på mig och sedan fara iväg mot kronoparken .börjar halv sju och slutar 15.00 idag:) , och då ska jag hem och slappa,och sova i tid ska jag lätt göra:) ,längtar te kyrkan sen hehe:)

ska upp likadan tid imorn fy faan, ska åka te sanna med 06.15 bussen hahahaa tidigt JA:P men men så äre nu:) , sen går vårt tåg vi halv åtta, ska bli mysigt att åka tåg och jävlar va roligt det ska bli, svensson svensson och sunes jul repliker hela vägen lång haha,
hade roligt på msn igår vill jag lova, underbart, sanna är den bästa som finns alltid:)
 

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0