Fredag- uppdatering.


åh helvete va gött det var att det var fredag idag, och jag var uppe i ottan, började halv sju vilket var jobbigt,men var rätt pigg då ändå förstår ej varför men haha:) , åt frukost halv åtta och sedan samlades dom och sen gick vi till kyrkan, det var vackert när vi sjöng adventssånger hihhi:) , sen gick vi tillbaka och hade fruktstund och jobbade lite sen vare rast, och sedan lunch men ingen gröt,det var nån  annan gegga fy faan:P sen hade jag egen rast, och sedan vare fritids och då stannade vi inne och sedan vare mellanmål,sen gick jag hem kl 3 var så sjukt gött:) ,
åkte hem och la mig i annas säng och såg svensson svensson och sedan somna jag lite mkt gott,sen vare mat och dusch ,sen power point gjorde jag ,sen så inte mkt mer har packat lite med..ska alldeles strax sova är behövligt för så trött som ja gär nu har jag faan aldrig varit, kan bero på att jag är förkyld med:) hehe,

jaaa som sagt imorn ska jag upp 5, fy faan va tidigt, ska skriva ett blogg inlägg då om jag orkar:) mamma kör mig te busstationen, och sedan far jag til kr-hamn och möter sannis sen tar vi tåget mot sthlm,, woooho:) först shopping i stan och sedan footloose, vi ska hitta till wallmans intiman haha lycka te men en liten aning har jag vart det ligger haha, men säger som sanna igår: hur faan ska man veta när man ska vara där,..jävla sthlmare;) hahaa.
virra runt kmr vi väl lätt göra, vi ska hitta vandrarhemmet med haha:) herreguud. men det lyckas vi nof med vi är smarta:)

bye bye by enu äre sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0