Helgen:)

nu ska jag skriva ett långt inlägg om min helg, sannis  var inträknad i helgen med såklart:) ,

Lördag: allt börja med att jag klev upp och helvete vad jag var trött, blev lite piggare dock, klädde mig och sen skjutsa mammi mej ner te stan också kom kr-hamns bussen,väl framme väntade jag på sanna inne i väntsalen, sen kom hon så satt vi där, sen så blev klockan nästan fem över halv så vi gick ut, då ser vi ett tåg som åker.. jag ba: är inte det där vårt tåg? sanna ba: neej jag tror inte det... men det visade sig att det var det,..så vi missade tåget ,,eller som vi säger vi missade inte tåget, tåget missade oss.. för det var verkligen ej vårt fel, lätt att veta när ingen säger något i högtalaren liksom värt:P , och då ringde vi till sannas mamma och förklara , hon skratta men också tyckte hon synd om oss, sen gick vi mot sannas hus men då hitta vi en swebus express buss som skulle gå halv nio, så vi gick tebaka och satte oss inne på station, då sitter det en knas kille på bänken breve..sen börjar han prata och säger: sluta med det där, lägg av..jag och sanna blev rädda, eller mest jag tror jag för jag börja säga att jag ville ringa mamma haha, sen gick han ut och sedan tebaka också sa hna igen . sluta med det där! sluta.. eller nåt... då var jag skit rädd!, sedan gick vi ut, tur han hade försvunnit haha, sen kom bussen och halv ett var vi framme, då la vi väskorna i förvaringsbox, och sedan drog vi ut på stan, kikade i affärer,sen åt vi i kungshallen , och fortsatte våran shopping, jag köpte: en lila BH, en svart klänning, två par vantar, typ, senare gick vi mot vårt vandrarhem, en båt, gick lite vilse men tillslut hitta vi så vi checka in, duschade gjorde oss i ordning,sen gick vi till slussens tunnelbana och tog tuben till odenplan ,och vi kom lite förtidigt, men vi gick till en affär och köpte julmust och godis,..vid sju släppte dom in oss och så, så hitta vi våra platser och sedan  vare musikal, FY FAAN va jävla underbar den var, blev helt lycklig av alla danser och all musik, sedan vare lite paus och sedan fortsatte den och herregud, dom gjorde till och med extra nummer underbart, sedan gick vi och hittade ett mcdonalds, och åt där, sen tunnelbanan till medborgarplatsen och sedan gick vi därifrån till båten och hämtade kamerorna och sedan gick vi ut och fotade lite på stan, till kungsträdgården och fotade isbanan också runt där en sväng,sen gick vi tilbaka till båten och då regna det,, och sen sov vi fy faan va gött ...

söndag: gick upp vid åtta och då klädde vi oss och packade och sedan checka vi ut och gick till stan, var inget öppet så vi gick till mcdonalds för att äta frukost, tog macka och kaffe,, sen kommer det nåra och sätter sig breve, sen börjar hon prata om gud med oss,, jag dog typ, tror ni på gud? neej ? varför inte? därför.. om ni börjar se gud kan han älskar er hela livet hahahaha.. herregud  va jobbig,sedan gick vi te HM och sedan runt lite,sen åt vi i kungshallen igen det var göttit:) , sen så lite mera HM , och sen hemköp sen mot centralstationen och hämta väskorna sen till rätt spår wooohO:) , sen satt vi på tåget hem, jag gick m ed av i kr-hamn och följde med sanna hem lite, skulle ha tagit med emma boken med men den glömde jag haha glömsk:P tog fem över sex bussen hem bara att den kom tjugo över, jobbigt med förseningar äre faaaan:P ,sen hem och så , duschade la in bilde roch sånt ser lite andra avenyn med, men orka inte mer får nog se mer imorn:) ska sova om ett tag, ska upp kl 6 börjar 8:)
bye:)

Tack sannis för i helgen, det var mkt mkt trevligt,
bästaste sällskapet man kan ha ju.
vi har mkt roligt tillsammans jag och sannis:)
mkt skratt blire, humorn är på topp:)
bääst äru:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0