idag äre torsdag...

är väl tur att nån bär ögonen med sig, eftersom jag skrev torsdag igår haha:P , bra sanna:) , idag då väckte mamma mig kvart över fem fy faan, och sa hejdå, jag mumla typ bara orka fan inte svara, sen gick jag upp kvart över sex,och åt banan och mjölk,sen gick jag ut och det första jag sa var: fitta va kallt det är haha, ful i mun jaa,sen iväg te skolan och hade lektion,sen rast,sen lektion,sen lämnade jag arbetet te läraren, jag fick godkänt på den nu ska jag bara göra om fråga 2 på salstentan,får väl göra den när carro gör den:) , nu ska jag ialla fall ta och äta, sedan byta om sen dra te stan igen och växla lite pengar ås att emelie kan få sina 35 kronor som hon tjatar om varje gång:P haha, orka, sen kmr mami och papi och hämtar mig eftersom de kommer hem från sthlm typ då, fusk att åka dit men jag ska dit snart med sannis,footloose 29:e är preliminärt, hoppas det blir:)
mami hade köt en överraskning te mig och anna med men det får jag inte förens vi kmr hem haha:) , men men :)

imorn äre fredag och jag är faan ledig fy faan va gött, ska börja läsa den där flyga drake med:)

förövrigt så är sanna alltid den bästa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0