Lördag.

lördag idag JA, och snön som kom igår är fortfarande lite kvar mysigt, klev upp inann tio, var tvungen att säga adjö te våran soffa hahha för sen kom mamma och pappa med den nya,nu är dom och slänger den andra, sen kommer dom väl hem och då blire bergvik sen:) ska köpa vinterskor och stövlar, och strumpbyxor,kanske det blir en tröja med vore gött att ha:) , sen vet jag ej vad jag ska göra, vill leka med nån det vore skoj men med vem?:) , annars blire plugga lite på värdegrundsfrågan tror jag, och så svensson svensson ikväll med:) och undra vad det blir för mat? , lussebulle vore gött med:)

blir en lugn helg eftersom jag är lite förkyld och så, ska orka denna vecka med VFU med men det gör jag nog,
sen nästa Lördag far jag och sannis till sthlm halv åtta på morgonen med tåget wooooooho ska bli så jävla kul och på kvällen äre foootlooose, dagen består nog av shopping, mysigt blire:) . åker hem på söndagen och då har vi nog shoppat lite till:) , hoppas det är lite snö i sthlm med för det är mys:) ,
sen äre VFU vecka igen och sen JSM i helsingborg,ska hejaj gärnet jag består numera av hejjarklacken på läktaren men det är gött också slippa var anervös för att hoppa och sånt, men nervös är jah nog ändå:P haha
snart kanske man ska börja köpa julklappar med får börja lite smått i sthlm nästa helg, finns fler saker att välja på där:) hehe:) , kameran blir med te sthlm med, måste ju ta nåra fina bilder:)



Ha en fin dag gott folk:)


bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0