Lördag 1:a november:)

det är lördag idag och då blir man jätte glad!:) , faksikt..
 var uppe halv tio typ efter att ha läst lite bok:) , sen så vänta jag på att anna och mami segmörtarna skulle bli klara, så åkte vi te bergvik, gick te lindex och köpte nagellack och mamma köpte en tröja te sig själv,sen så träffade jag sannis vid gina. det var trevligt:) ,ihihi, sen lite HM och sen kappahl ihopp om att få se lovis på en bild men icke,så vi åkte te willys, och sen hem, nu sitter jag här, ska duscha i tid sen haha, jag är seg så borde duscha i tid sen klä mig och göra mig i ordning,sen ska mamma och pappa och anna skjutsa mig te marie i deje, för bussjävlarna gick som söndagar idag och då blev det inte bra haha:) så dom är snälla, så ska vi äta tacos,,.sen förferre,sen skjutsar maries pappa oss te karlstad och nöjes:) sen shake i schlagerbaren sen skjutsar maries mamma hem mig hehe:)

imorn äre gympa kl halv två med barna sen mig själv:) hoppas jag mår bra,, jag har 5 cider,sen har marie massa och passoa och asti haha:P 
och jag hoppas sannis med får det bra ikväll:) heheh

och idag skulle farmor fyllt 95 år:) åååååh, jag saknar dej faktiskt, fast det var längesen du dog:( .

bye bye ha en bra alla helgons dag alla folk:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0