Lördag.

jaa.. och igår vare fredag och jag var hemma nästan hela dagen och sedan vid fem åkte jag ner te stan för att möta persi och sannis, systemet blev det först sen , gina tricot och sen köpte sanna sina skot sen sprang jag och persi ikapp henne för hon hade redan börjat gått te stationen, sen så for vi mot kr-hamn och sedan gick vi te sannis så åt vi lite mat,sen städa jag och sannis i hennes rum blev mkt fint tillslut:)  sen for vi och hämta persi sen maxi sen coop,sen hem och bunkra upp lite julmust julskum och tomten är far te alla barnen, så jävla underbart bra film , så jävla rolig med,, hade inte suttit fel med lite heartbreak hotel efteråt, eller vad säger du sannis?:) , sen så prata vi lite,sen for persi hem så såg jag och sannis på svensson svensson -julavsnittet, sen somna vi och prata sannis lite i sömnen haha, var kul ,

Lördag: vakna nångång och sedan kom busan in och la sig på mitt täcke som vanligt, underbar katt:) ,sedan så vakna sannis med så åt vi lite frukost sen for vi upp te djurgårdshallen och kollade på trampettkursen, sen körde vi nåra hopp med och jag fick en kompis hahaha en liten flicka från karlstad as sööt:) ,  sen gick vi en runda jag carro och sanna sen for jag och sannis te systemet sedan affection och coop:) , sen hem och åt lite mat,sen städa sannis klart sitt rum, sen så prata vi lite och sannis gjorde sig i ordning,sen tog jag fem över sex bussen hem,gick dock själv dit eftersom carro och jessica skulle anlända te sannis ,så det fick gå :) sen nu är jag hemma och har duschat och sånt:) , ska väl se svensson svensson sen och lite dansbandskampen har även ett samtal med carro på msn hahaha:P

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0