måndag.

idag har det varit måndag, började med att jag gick upp typ tjugo i nio, gjorde mig i ordning och åt frukost, sedan for jag te stan och sedan te kr-hamn skulle träffa sannis lite, medans hon hälsade på hos sin mormor kollade jag på bokia där jag fastna i ungefär 30 minuter,, vilket liv tänker ni nu;) haha, sedan gick jag te JC och sen lindex  sen kom sannis så gick vi och åt på pizza house, var mkt gotttit faktiskt:) sen gick vi te station för att boka footloose, men gick ej så vi gick te sannis och bokade per telefon tog faaan 30 jävla minuter,tanten i lurn var seg med sa sanna:P men sedan var det fixat, så 29:e nov åker jag och sannis te sthlm halv åtta på morgonen wooooho,blir mkt mkt mkt skoj kan jag lova,sedan for jag hem med fem över 3 bussen. fick lite bråttom, hoppade över staketet sprang över tågrälsen och sedan sprang jag lite till men jag hann faan och jag blev mkt glad:) ,sedan for jag te hammarö med fem över fyra bussen som jag också hann med glad igen hehe. tränade  UT 1 gick bra:) , sedan hämta mamma mig så duscha jag och åt soppa och bröd,sen har sannis bokat vandrarhem med..blev nån rygerfjord, för 2 av båtarna vi ville var fullt så  det blev den men lika bra:) så det kommer bli så skoj..
kanske skullle ta och se lite svensson svensson nu när jag ändå sitter här hehe, ska sova i tid kan jag lova för imorn äre skola och sen  gympa direkt:)

onsdag skola, torsdag skola,gympa, fredag fristående, lördag-söndag? ,sen äre VFU vecka och sen på helgen  footloose,sen VFU i gen sen  JSM på helgen...sen  VFU igen:)

köpa julklappar snart ska jag med:)

förövrigt så är sanna alltid min bästa:) tack för att du finns:)


bye_)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0