måndag.

ny vecka idag, ledig idag mkt gött, har fikat med mami och papi sen handlat, nu sitter jag här och väntar på mat,imorse såg jag klart  andra avenyn bäst program:) , sen blire att träna UT1 , vi får väl se hur det går idag,hoppas på bättre än förra gången idag kmr jag i tid hehe:) , ska se färjan ikväll med mami hämtar mig.

imorn blire skola 8.30-16.00 direkt gympa, onsdag: 9.00-12.00 sen 13.00-16.30 blöö:P , torsdag: 08.30-12.00 sen gympa på eftermiddagen och fredag ledig, ganska go vecka ,lördag inget västerås för jag fick ej plats, men hoppas på att jag och sannis kan leka snart:) sen söndag gympa. inte långt kvar te JSM nu faktiskt., endast: 25 dagar kvar typ, så nu ger vi gärnet flickor, KAn vi fixat ,klart vi kan!:) dock är jag ej med i laget eftersom jag är för gammal jag består numera av hejjarklacken haha:) men blir skoj det. vi ska åka buss ner te JSM, helsingborg äre ju i :)

det var denna veckan, sen ska vi även boka biljetter te footlose för sthlm here we come:) jag och sannis då kan det ej bli bättre faktiskt:)hon är den allra bästa som finns:)


bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0