måndag.


åååh gud va jobbigt att det är måndag:( , eller jobbigt och jobbigt då vet man att det är långt te helgen, klev ialla fall upp tjugo i sex så jävla tidigt:P har åte frukost nu ska klä på mig i tid så jag slipper stressa som alltid, är faan minus 5 ute fy faan, orkar faan inte gå till skogen idag idag men så äre väl med min otur;) ,slutar halv fem idag och det blir ingen gympa för jag kan inte stressa jämt, jag får så ont i magen när jag stressar så lika bra att skippa, lisa tog UT 1 idag så:) ,

imorn tisdag då ska jag göra en tenta fråga fy fan!, sen VFU ,sen gympa:) onsdag- VFU, torsdag- VFU gympa, Fredag- VFU och kanske åker jag te sannis med och sover där , sen lördag äre STHLM!:) wooooohoo:)


bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0