måndag.

ska väl börja med att gratulera annas kompis carro te körkortet idag, fy faan va bra hon är:) kände förut att jag kmr aldrig få det där jädra körkortet fy faan va dålig jag är,men nångång ska jag ha det lovar:)

stressad minst sagt,var i skolan , sen åt jag ,amanda och camilla på pizzerian,sen så lektion igen,sen stressade jag te hammarö och tränade UT 1, kändes jätte konstigt att träna så stora barn när man brukar träna små,morfar hämta mig duschade nu äter jag och ser färjan:)

ska sova i tid denna vecka är hektisk minst sagt:( kommer inte hinna nått annat än att sova,äta,skolaoch gympa om jag ens hinner äta ,hinner det aldrig för jag stressar måste faaan lugna ner mig

bye bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0