onsdag.


godmorgon godmorgon!:) , onsdag idag fy faan va tråkig dag, igår vare ialla fall skola,sen gympa som dessvärre gick dåligt för jag var så trött och orkade inget. och idag äre onsdag, och jag är hes och ont i huvudet lite för 2 dagen i rad typ, ska klä mig snart och bege mig te skolan,min studiegrupp ska samlas 8.00 för vi ska ha nån redovisningssak sen halv nio, blöö på det men det kan kanske bli lite kul när vi väl kommit i gång:) ,sen slutar jag inte förens halv fem? , ska ialla fall på möte med anders klockan fyra, sen så hem och slappa,sen bonde söker fru och lugna ner mig , måste fan ären stressad människa hela tiden,

imorn äre torsdag och det är skola tills tolv,sen gympa på eftermiddagen, fredag ledig fy satan va gött behöver ta igen mig,dock äre fristående men det är skoj::) , lördag uppvisning med framtidstruppen i mitt i city ihihih,kom och se!:) , sen söndag gympa och gympa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0