onsdag.


igår vare skola, så jävla trött var jag framåt eftermiddagen, då skynda jag mig te hammarö och tränade barna och sen tränade vi, och varven så underbara ut idag sjukt mkt pepp!., JSM here we come med fräna varv och NYA redskapsdräkter, AK syr , hon har sytt 2 och dom var underbart fina fy faan ,vilken talang hon är:) sen for vi hem och sov och duscha:)

onsdag: sov så jävla gött,tror mamma väckte mig här får man aldrig sova till utsatt tid haha,. faan, men orka faan ej gå upp så gick upp typ tjugo i sju och nu har jag ätit frukost ska snart klä mig, tar nog tjugo i åtta bussen, börjar nio idag närmligen:) skoj skoj, 9.00-12.00 föreläsning, 13.00-16.30 studiegrupp,
blir elin och sannis som gör mig sällskap te dansföreställningen , mkt roligt:)  dom är bäst:)

imorn äre torsdag gympa, skola, fredag ledig och då ska jag och sannis leka tror jag,vi ska ha filmkväll med julmust,julskum och julfilm.. tomten är far te alla barnen, ett päron te farsa firar jul, sunes jul.. finns mkt mkt bra:) ihihiih:) hon är bääääst:)



bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0