onsdag.


veckan har gått fort,är ju redan onsdag idag..

men igår då vare tisdag och jag var på universitetet och gjorde en tenta fråga den var svår:) , sedan promenerade jag till kronoparksskolan , sedan gick tvåorna på musiken och jag följde med det var skoj med adventssånger tyckte jag:) , sen så gick vi ut och fy fan va pisskallt var ute då haha men men en timme klara man väl av ändå:) sedan samling sen gick vi te matsalen och åt ´:) , sedan pratade jag och min handledare och så sen rast 13.00, var as gött jue:) , sen vare fritids och vi samlades på runda mattan, sedan gick vi ut igen fy faan:) , och sen blev det mellanmål och sen vare inte så många barn kvar men fem i fyra fick jag gå, gick fort te bussen , och sen stan och tog ut pengar och handlade lite på hemköp sen busstationen och sedan hammarö och tränade barna,sedan inte mig själv, är fortfarande förkyld så orkar inte, satt och hejja och klappa och sånt istället är roligt det med:) sen skjutsa vi hem karin och emma ,sedan hem och duscha och åt lite kvällsmat sedan vare sovdags:) ,

som sagt äre onsdag idag även kallad lilllördag haha:) , har faan ont i magen nu, blöö, går väl över med lite choklad sen haha:) , svårt det är att gå upp på möran då fy fan:) , äter frukost dock mjölk orkar inte bre macka haha:P lat JA,börjar 10.00 och slutar 18.00 idag, ska göra en aktivitet med 1:orna sen vi ska måla , dom får varsitt papper sedan ska dom få en varsin bild med en text på så ska dom rita vad som står, och sedan berätta för kompisarna vad den ritat blir nog skoj det hehe:) , blir nog en bra dag trots att det är onsdag:)
ska slappa sen när jag kmr hem för är ju kvällen då jue:) ,

torsdag imorn och då äre kultursskolan fy faan va kul:) , om det är nåt vill säga, och sen fredag och då ska vi på adventsgudstjänst, och så:)

och Lördag sthlm here we come:) fy faan va kul det ska bli jag längtar jätte mkt jue:)

bye ha en fin dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0