onsdag- uppdatering.

var i skolan, var tråkigt men givande så man vet hur man ska observera sen på fritids, var as svårt att förstå tyckte jag , undra hur detta ska gå, det är en fråga jag ej vet svaret på just nu men får väl försöka blire bajs så blire faan:P ,
sen så gick jag till kronoparksskolan min VFU plats, träffade tina och lämna hennes saker och fick tiden jag börja på måndag 8.00 yeaaah:P haha, usch..sen gick jag te bussen och det snö/regna, åkte in till stan och mami och papi hämta mig,sen så handla vi på willys,sen for vi hem och sen vara mat ,sen for jag te bergvik och tog bussen därifrpån till IKEA lät lat är jag, mötte marie och hennes mor och tog oss en sv'nga maries bror och barn var även med, sen fikade vi i resturangen eller dom åt mat..drack kaffe det är ju faan gratis så haha:P sen så gick jag te lindex och HM och letade strumpbyxor men icke fanns det eller joo men dom kosta mer än vad jag hade så sket i det, får väl köpa imorn då, är ju fint med strumpisar, sen så missade jag buss jävlen och jag var kissnödig som faan vilket jag ej gjorde nått åt smart, sen så ville mami ej hämta mig så väntade på nästa buss as jobbigt jue men sen for jag hem och det var gött och har nyss duschat typ, ska väl äta nått sen och se bonde söker fru och prata med mina kära vänner på msn:) dom bäästaste:)
imorn äre skola igen orka:P sen gympa men ska inte träna hostfaan går aldrig över så:) , sen fredag och äntligen ledig då ska det städas minsann det behövs haha:) sen helgen  blir väl lugn:)
måste ju vara pigg och glad på måndag då jag ska infinna mig på kronoparken 8.00 Jobbigt men sånt är livet:)

Gammal bild, men jag och sannis:)
sannis och jag , nyår 07:)          

bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0