onsdag:)

hoho:) , som sanna säger:)

igår vare tisdag och det var en bra dag. förutom att jag nästan somna på föreläsningen men är den om matte får dom faan skylla sig själva hahah:P

idag äre onsdag, så jävla trött är jag, och pisskallt äre, jag äter frukost, hårdmacka och honungsvatten, sen ska jag klä på mig och dra te skolan börjar nio idag lite gött:) ,har nån jävla föreläsning om hur man observerar..sen ska jag kila till kronoparksskolan och lämna newbody sakerna och säga att jag kmr på måndag:) , och sedan fara hem mkt gott, ska vila lite tills jag ska te bergvik och få pengar av marie för newbody...kanske att mami kan följa med så hon kan köpa strumpbyxor till mig hihiih:) , me n vi får se, sen äre bonde söker fru med:) ihihi

nu längtar jag tils massaa roliga saker.. sthlm nästa helg med sannis...footlooose:) ,   JSM i helsingborg helgen efter och 3 VFU veckor, inte längtar jag efter dom men jag saknar barna så ska bli skoj,:)


bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0