söndag.



igår blev det alltså nöjes med marie, förferra hos marie i deje, sedan skjutsa hennes pappi oss te stan och nöjes,
gick in var lite folk där redan då haha:) väntade på schlagerbaren skulle öppna och det gjorde den efter en stund så vi traska in där och satte oss lite, sen for vi runt lite, sedan vare mer folk i schlagerbaren och vi dansa, men DJn var dålig, hade ingen vikingarna och spelade ingen sven-ingvars dålig stil;) hahahaa, men men , träffade mina kära tremänningar, syskonen bladh haha. dom är snälla dom:), och ingen mer jag kände typ:) sen vi två kom maries mamma och hämta oss så skjutsa dom hem mig, smsade lite med sannis,sen pratade jag i telefon i med min kära vän,det var oerhört trevligt måste jag säga, ett givande samtal hehe:) sedan la vi på för sannas mamma kanske vaknade så då somna jag typ:) hehe,

söndag: gick upp halv tio, duschade nyss och ska bädda rent sängen och sedan åka ut te hammarö, barna har långträning 12-16 ,sen har vi halv fem te halv åtta,rätt trött sen JA:P haha men men

imorn äre skola med skoj skoj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0