söndag.

igår vare lördag och jag och marie träffades och satte oss på cofeehouse by george:) mysigt cafe, vi satt längst in haha, åt morotskaka och cola mumma:) , sedan gick vi ut en sväng och sen tebaka på toa haha, pratade med sannsi i telefon första gången vi satt där med:) ,sen så gick vi te mcdonalds och köpte glass,sen vandra vi mot torget och kollade på folk, får ett sms av sannis att hon och persi kommer:) så jag väntar på dom inne på burger king, och sedan följde jag med dom in på arena haha var så jävla mkt folk, men maskinen var bra:) , sedan dansa vi lite på andra dansgolvet men alla folk knödde så jävla jobbigt:P, sedan gick vi ut och jag tog bussen hem och persis pappa kom och hämta dom:) satt mkt roligt folk på bussen vill jag lova, var as kul jue:)



söndag: duschat och bäddat nytt i sängen klätt mig, måste äta nått snart med för sen är det barngympa och sedan egen gympa kanske står över den idag med får se hur det är sen:)

imorn börjar VFUn också , kronoparksskolan  8.00 yiiha:) kallt kommer det bli med rast men roligt att träffa barna igen tkr jag:)

snart sthlm med:)


bye:)



grimaser:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0