söndag:)

igår vare lördag och jag var i kr-hamn åkte hem fem över sex som sagt:) ,
duschade och grejjade hemma och fick allmänt tråkigt , och marie kom hem från den hon var hos och sedan är vi så jävla dumma hon och jag att vi vill shaka lite i schlagerbaren, och människan övertalar sina föräldrar att köra henne hahaha  blev lite lycklig då faktiskt;) , så de hämta mig vid halv elva och sedan vare schlagerbaren i bött och lite senare träffade jag emma min klassis och hon mådde illa så vi sprang te toan så hon fick spy uuuuusch, men gött för henne:) ,sen träffade jag sandra med, sen gick vi för att hämta jackan,fick vänta på maries pappa lite och då träffade jag även klasskamraten elin och emma var med henne ut,sen for vi hem och det var mkt gött, la mig i sängen och ringde sannis som var nästan hemma men som fick vända när jag ringde ,var väl bra så inte hennes mami eller nån vakna,men vid tio i tre la vi på och jag somnade typ tjugo över kanske:) , hehehe,

söndag: jag är vaken och jag ska duscha snart,sen byta i sängen,sen äta frukost och sedan äta lite mer kanske:) sen kommer karin och hämtar mig sen äre barngympa och egen gympa skoj:)

hade gympa förut var skoj, men inte för mig orka faan inte,. hostan är  förjävlig med ,
sen hem och duschade och åt,,sen är jag ne idiot och gör som anna och carro igår, kmr på försent att jag ville ha cola dock köpte dom julmust,,sen cykla jag te ica, pappa fick slänga ut pengarna glömde dom dock ,sen cykla jag, och sen handla ja goch fy faan va jävla kallt det var ute då..sen hem och då hade jag ingen nyckel så anna fick slänga ut herreguuuud:P hahaa men nu har jag nästan sett klart alla andra avneyn avsnitten:) woooho bra terrs.

sannas mamma sa att det är bra att äta frukost,för om man inte gör det kan man bli tjock:) hee så ska börja äta frukost nu för tiden:) 

imorn ska jag hälsa på sannis vi ska boka biljetter te footloose och så sen ska jag ha UT1 gympa:)  , tisdag -skola,gympa, onsdag- skola, torsdag- skola,gmpa fredag ledig:P göttttt:D

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0