söndag.

hmm.

lördag bestod av: först uppvisning mitt i city med  FTRM,sedan for jag te kr-hamn och hjälpte carro,sen var jag med carro och jessica lite innan min buss gick,sen for jag hem och duscha och åt macka,sen for jag te stan och vänta på marie,sen åt vi donken och hämta ut biljetter,sen vare bio,och fy faan va bra filmen var haha:) skratta typ hela tiden:) woooho.
sedan fick jag skjuts av maries mamma hem,sen duscha jag lite och sen sov jag,mkt gott:)


söndag: idag gick jag upp halv tio,sen såg jag svensson svensson,sen så åkte jag te affärn  och köpte en kycklingpaj som jag snart ska äta,sen kmr karin och hämtar mig kl 13.00 så äre gympa med barna 13.30-16.30:) sedan ska vi träna fristående och hopp sen tumbling,venne om jag ska anstränga mig så mkt har en jobbig hosta,typ rethosta och varje gång jag andas känner jag att jag måste hosta knas men så äre:P sen blire hem och sen andra avenyn men säkert på datan hehe:)

imorn äre måndag och jag är ledig gött,sen tisdag onsdag torsdag skola..fredag ledig:) lördag? kanske västerås om jag ska med om dom ej är för många..sedan  vet jag ej ska boka footloose i veckan med sannis nu när vi har kommit på smartaste förslaget woooho:) sthlm here we come 29:e nov:)



bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0