tisdag.



fy faan va tidigt jag är uppe då, kunde nästan inte somna igår kväll jue, låg och tänkte på allt jag skulle göra allt stress, fy faan, tillslut somna jag och sov hela natten fy faan va gött, men det är kallt jag fryser, sen har jag huvudvärk hade det när jag la mig igår med. och den sitter kvar så hopppas den går bort framåt dagen, börjar halv nio och slutar 16.00 , då ska jag försöka att inte stressa te hammarö, men ska försöka skynda mig,denna veckan i skolan är hektisk känner jag,men ledig fredag så längtar te den:) sen ikväll när jag komme hem ska jag skriva lite mer på  annas data, så att hon kan skriva ut det i skolan imorn, sedan ge mig så jag kan lämna det på torsdag,
imorn äre skola halv nio-16.30? möte med anders egentligen 16.00 tror jag men jag venne.
torsdag halv nio te fyra då med tror jag eller om det var tolv:)

jaja det spörs, får ta med mig huvudvärkstabeltter idag tror jag.. blöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0