tisdag.


idag är det tisdag helvete,fy faaan så jävla skt kallt det var när jag vaknade ville faan ej röra på mig, men sedan tog jag tag i det och klev upp och satte på mig strumpor, långbyxor och tröja, dum som jag är sov jag i hotpants..då får jag nog skylla mig själv..
äter lite frukost nu oboy och macka var mkt gött, och nu är jag klar herregud va fort det gick idag då så fort gåre aldrig på morgonen woooeho nu kan jag vila lite hehe:) ska te bussen om en stunf, börjar halv nio och har en tråkig lektion,sen lunch och sedan föreläsning om matematikens nånting, har jag ej somnat redan så kmr jag nog göra det då:P
sedan ska jag fara ut te hammarö och träna solstrålarna, och sedan ska jag kanske inte träna själv, hostan är så jobbig nu men kanske ska köra lite styrka eller nåt annat kul: P

igår bokade även jag och sannis vandrarhem woooho:) , så nu är allt klart inför sthlm:)
det kmr bli så jävla roligt, för det är det alltid med sannis :) jag längtar mkt mkt:)


bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0